Sunday, January 13, 2013

Jom Heboh

Assalamualaikum semua... hye, hye, hye... Rindu kat korang semua sebab lama dah tak update dekat belog ni.. Ai maklumlah busy gila bila nak masuk bulan baru and tahun baru ni.. hahaha.. Boleh lagikan nak ucap tahun baru.. SELAMAT TAHUN BARU 2013 semua... Semoga tahun ni diberikan kerahmatan dan keberkatan dari maha yang maha Esa.. Insyaallah..

Oklah, tak nak banyak cerita, kita nak sambung cerita lagi.. Pasal Jom Hebaoh masa dekat Bukit Jalil hari tu.. Ha, dah dekat tiga minggu berlalu, baru nak update.. hahaha.. maklumlah busy uollzzzz... hahaha.. Oklah, nak cerita ni, aku dengan buddies-buddies aku tak ada aktiviti masa tu, jadi kita orang bincanglah pasal aktiviti hujung minggu hari tu.. Tapi tak dapat idea.. Secara kebetulan ada jom heboh, apa lagi, layanlah.. hahaha...

Nak cerita lebih panjang letihlah.. Jom tengok-tengok gambar jom.. Lagi meriah... hahahaha.. meriahlah sangat..

Ok, ni lah aku dengan Ain.. Masa ni dekat tepi stadium...

Amboi, bergambar dengan retisss uolllzzz.. hahahaha.. bajet lah tu..

Nampak tak ada budak kecik dekat belakang tu, sibok betul.. hahahaha...

Lepaking adalah antara salah satu aktiviti kami.. Macam ni, tepi stadium dekat dengan lori sampah pun jadi.. Lori sampah dekat sebelah aku, takkan nak captured kot..

Dia orang bergambar dengan Ady.. Amboiii... Aku pulak jadi jurugambar...

Peace yall.. Jadi tanduk pulak...

Peace lagi.. Oklah, peace no war..

Masing-masing muka penat.. Tapi enjoyyyy seronok sangat...
Okay itu sahaja.. Thanks sebab klik dan baca.. Salam sayang semua....

Your sincerely:
Angan tak sudah.. Mihmihmih..


No comments :

Post a Comment