Thursday, January 24, 2013

Talk Show

Assalamualaikum semua... Ha, today i want to share about my talk show.. Oh, so bad.. OMG.. memang bad... hahahaha...

Apa benda entah, dahlah aku ni tak reti nak bercakap, dalam bahasa inggeris pulak tuh.. BM pun tergagap-gapap lagikan melayu.. kan.. Aish, apa pun tak boleh.. Nak tak nak kena juga buat.. Markah kot.. hahahaha... :D

Dah topik masa tu pasal "obesity".. Jahat gila, akulah yang jadi model obesity tuh.. Macam apa jup kan diaorang.. Kalau uollzzzsss ada, comfirm unfollow and like punya aku... sedih plus pedih.. tapi memang happening masa tuh,.. Lagi-lagi ada Atuf dengan Qayum.. memang riuhlah.. Group aku pulak first yang kena talk show tuh.. Tak macam apa pulakkan.. Sakit hati pun ya jugak.. tapi yang penting kenalah cool... Group Aina pulak buat pasal smoke, group Atuf tak sempat nak tengok sebab aku mintak keluar awal.. Sedih gilerrr.. kalau tak boleh balas dendam mengejek aku kan.. hahahaha

Lepas talk show tu mesti ada pertanyaan.. Bukan-bukan je nak tanya.. Ms. Afiffah pun sama.. Aku puji dia kuit-miut pun dia tak endah.. Ingat dapat lari, tapi tak dapat.. Lagi sekalo sedih++

Oklah uollzzzsss dah tak ada apa nak share.. Jumpa di next update ye..

Assalamualaikum...

Your Sincerely:
Dalam train nak balik kampung.. Hati sedih muka tetap ceria sebab tak dapat coach first class... First class dah penuh... muwahahahahahha....

No comments :

Post a Comment