Tuesday, June 18, 2013

JOZAN, Johan dan Zizan..

Tengok jup tajuk kat atas tuh mesti semua orang suka.. Kisah dua pelawak terhebat masa kini.. Memang power dia orang kan.. Korang mesti ada yang jadikan dia orang ni sebagai idola.. Hahahahaha.. Suka sangat nak certita pasal ni..

Cuma kat sini nak cerita sedikit antara Johan dan Zizan, mana lebih kelakar?? Mana lebih lawak?? Mana lebih menarik minat korang.. Kalau akulah kan, memang lawak Johan lah yang paling terbaik berbanding Zizan.. Dah namanya pun Johan.. Wakakakakaka..

Nak dijadikan isu dekat sini, cuba korang semua tengok persembahan mereka berdua dari Raja Lawak sehinggalah Maharaja Lawak Mega hari tuh, pasti korang dapat bandingkan persembahan dia orang although dia orang dalam satu kumpulan yang sama..

Johan banyak memberikan idea lawak-lawaknya dan lebih banyak bercakap berbanding dengan Zizan.. Tetapi, cuba korang tanya diri korang sendiri, antara mereka berdua, mana satu pilihan korang sebagai seorang pelawak terbaik abad ini..?? Kalau tanya aku, dah sah-sahlah aku jawab JOHAN…

Namun, kebanyakkan orang kat luar sana kurang cerdik untuk menilai persembahan mana yang terbaik.. Mereka lebih mementingkan paras rupa sahaja.. Memang betul Zizan is most better look than Johan, but in the reality, Johan is the best comedian than Zizan.. Nilai persembahan dan kandungan serta isi yang hendak disampaikan adalah lebih penting dari paras rupa seseorang itu..

Oklah ya, aku just tulis ketidakpuas hati aku jup dekat sini lepas aku tonton beberapa awards kat tv yang aku dan jika korang juga dapat rasakan yang awards-awards kat tv Malaysia ni macam ada satu penipuan dan kompromi jup.. Memang betul, tengok jup lah ABPBH2012 masa tuh.. Untuk kategori artis laman social masa tuh, suppose dia list kan blogger-blogger atau orang yang aktif di internet.. But, orang lain yang menang yang tak ada kena-mengena dengan social networking.. Gila..

YOUR SINCERELY:


SAFIE MOKHTAR

No comments :

Post a Comment