Tuesday, June 18, 2013

OXY Pakar Untuk Menghilangkan Jerawat Anda

Tips untuk si pengguna produk OXY semua, kat sini nak share sikit pasal empat langkah mudah untuk kulit yang sihat dan berseri tanpa jerawat.. Siapa tak nak kulit cantik kan.. Jerawat-jerawat ni dah macam musuh kita dah.. Samalah dengan aku kan..

Ok korang, jerawat selalunya meninggalkan kesan cela yang sukar untuk dihilanglkan. Wajah yang bersih , licin dan bebas jerawat serta jeragat adalah idaman dan merupakan kunci kepada keyakinan diri kita...

Ok korang, jom kita jelajah apa yang tertulis kat bawah ni..

1. OXY Deep Cleansing Wash
  • Mengandungi Isopropyl Methyl Phenol yang menyerap jauh ke dalam liang roma untuk menghilangkan kotoran dan minyak serta membantu mencegah cela..

2. OXY Powder Lotion
  • Dirumuskan dengan serbuk halus yang berkesan untuk menyerap minyak dan mengecilkan saiz liang roma..

3. OXY Blemish Control Moisturizer SPF15PA+
  • Diperkayakan dengan Hyaluronic Acid dan ekstrak Aloe Vera untuk memelihara kulit supaya lembut dan terhidrat. Dengan SPF15PA+ untuk perlindungan sinaran UV yang berbahaya..

4. OXY Acne Pimple Medication
  • Benzoil Peroksida membantu membunuh bakteria akne yang menjadi punca jerawat. Ia juga membantu menyerap minyak berlebihan dan membantu membebaskan liang-liang tersumbat.


Itu jup nak cerita kali ini.. Lama kan tak update.. Lama dah tak on9.. Apa dah jadi agaknya dekat social networking saya ya.. urmmmmm

YOUR SINCERELY:


SAFIE MOKHTAR

No comments :

Post a Comment